Trening

Můj trénink v předsoutěžní přípravě...11 týdnů do soutěže

Zdravím všechny fanoušky kulturistiky a fitness!!

Dnes Vám popíšu jak vypadá můj současný tréninkový program.

     Vzhledem k tomu, že ta těch 20 let strávených v různých posilovnách už jsem se naučil jistým způsobem naslouchat a vnímat potřeby svého těla, tak nemám v tréninku žádný pevný řád. Na zažité systémy 2+1 - 2+2, 3+1 atd. tedy absolutně rezignuji. Je to tak, že když to jde cvičím třeba i 10, 12 dnů v kuse a když cítím, že tělo nestíhá, tak si klidně dám den, dva někdy i tři dny přestávku. Prostě teorie chaosu, ale mě se to osvědčuje.

     To co se snažím dodržovat striktně je denní počet tréninků a hlavně...a to je nejdůležitější...jejich DÉLKA!!!! Cvičím min. 2x denně, ale většinou i 3x. Ale pozor!!! Délka mých tréninků se pohybuje mezi 35 - 45 min.!!! Tohle rozdělení je způsobeno pokročilou fází přípravy a hlavně dietou (té se budu samostatně věnovat v některém z dalších článků), kdy není energie na nějaké dlouhé tréninky, ale svalové partie je potřeba procvičovat celkem často. Takže každopádně ráno zařazuji kardio popřípadě i s procvičením břicha. Kolem poledne přichází druhý trénink...tentokrát již silový, ale většinou jen jednu partii pokud je to větší partie (nohy, záda, prsa, ramena) a nebo dvě menší (biceps, triceps, lýtka)

     Co se týče břicha, tak to procvičuji každý den buď ráno při kardio tréninku a nebo jako malou svalovou partii v jednom ze dvou silových tréninků během dne. Lýtka...to je další partie, která je dle mého třeba procvičovat častěji než ostatní a proto jim dávám co proto každý druhý, vyjímečně každý třetí den.

     Počet cviků, sérií a opakování se nijak neliší od běžného objemového tréninku...teorie, kdy bylo pravidlem, že v předsoutěžní přípravě se natahovaly tréninky, počty sérií i opakování je již dávno pryč. Ta patří do Arnoldovi doby. Dnes se inklinuje všeobecně k pravému opaku. Tzn. vysoká intenzita krátkých tréninků s vysokými váhami a relativně nízkým počtem opakování, ale jak vždy říkám...ani opak nemusí být špatně. Každý jsme jiný a na každého působí něco jiného!!!

     To by bylo tak ve zkratce vše k mému současnému tréninku. Pevně věřím, že cesta, kterou jsem nastoupil bude úspěšná a Vám děkuji za podporu a těším se brzy tady u mě na webu u nějakého dalšího článku, fotek, či videa....nashledanou.

Zpět


Kalendář

<<Prosinec 2018>>
PoÚtStČtSoNe
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

SPONZOŘI

TRUE-DESIGN


FITNESS4U.cz


Net-Connect


Net-Connect


Najgebaur


Moje telka


Lipovka


BJ Style


Martin Smolinský